Issie niet geweldig??
Sandra, een van de mede-beheersters, heeft er schitterende tekststempels bij gemaakt, waar je alle kanten mee uit kunt.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!
Holly Jolly Koala
-
Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien,
het is deze schattige Koala
Holly Jolly Koala
van
Een van de sponsors deze maand.
Ik heb de digi weer i...
1 dag geleden


Wauw wat een super mooi en lief kaartje
BeantwoordenVerwijderengr hetty
Een schitterende kaart hoor meis, helemaal toppie !!!!
BeantwoordenVerwijderenliefs Astrid
wat een poepie , zeg!1. Groet Majo
BeantwoordenVerwijderenWat een superleuk kaartje en een schattig e stempel.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Marjolijn.
Een schitterend kaartje Angela, heel leuk en zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Ik vind hem schattiggggggggggggg
BeantwoordenVerwijderengroetjes
een geweldig kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenliefs Saskia