Issie niet geweldig??
Sandra, een van de mede-beheersters, heeft er schitterende tekststempels bij gemaakt, waar je alle kanten mee uit kunt.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!
Holly Jolly Koala
-
Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien,
het is deze schattige Koala
Holly Jolly Koala
van
Een van de sponsors deze maand.
Ik heb de digi weer i...
22 uur geleden


Wauw wat een super mooi en lief kaartje
BeantwoordenVerwijderengr hetty
Een schitterende kaart hoor meis, helemaal toppie !!!!
BeantwoordenVerwijderenliefs Astrid
wat een poepie , zeg!1. Groet Majo
BeantwoordenVerwijderenWat een superleuk kaartje en een schattig e stempel.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Marjolijn.
Een schitterend kaartje Angela, heel leuk en zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Ik vind hem schattiggggggggggggg
BeantwoordenVerwijderengroetjes
een geweldig kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenliefs Saskia