Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

dinsdag 10 november 2009

En weer 3 kerstkaartjes gemaakt voor de kerstaktie

Nr 46, 47, en 48.
Nog 2 kerstkaartjes tegaan en dan zit ik aan de 50 kaarten die dit jaar geplaatst moesten worden. Het was wel een klus, hoor. Af en toe zat ik echt tegen de klok in te racen om aan de aantallen te komen. Gelukkig heb ik er geen hekel aan om kerstkaartjes te maken, sterker nog... vind het heerlijk. Het is alleen wel een beetje bizar om in de zomerdag met 30 graden een kerstkaartje te maken terwijl het zweet op je voorhoofd staat en de kids in het zwembad liggen te poedelen.
Zometeen ga ik de kids naar school brengen en dan hoop ik heel snel weer aan de slag te kunnen gaan. Heb nog een hoop liggen wat ik moet maken. Nog 2 kerstkaarten dus, 2 kaarten voor de workshop hier thuis en er moet nog een weekkalender gescrapt gaan worden. Ppffff....en dat allemaal voor 1 december.
Voor nu wens ik iedereen een hele fijne dag verder en veel plezier met wat de plannen zijn. Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

  1. Wow Angela! Wat een super kaartjes heb je weer gemaakt! Ik heb nog geen één jaar de kerstaktie wel gehaald maar ik lig nog op schem dus hopelijk gaat het me dit jaar lukken hihihi! ;) Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey San, dank je wel voor je reactie enne... het gaat jou lukken dit jaar hoor, weet ik zeker.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie goed gelukt Angela... super kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes Angela, gefeliciteerd met het behalen van je 50 kaartjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Karin, wat leuk, dank je wel hoor.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Jacqueline, dank je wel hoor enne...volgend jaar doe ik weer mee met de aktie hoor. Toch wel een kick om dan op het einde van het jaar ook daadwerkelijk 50 (zelfs meer, maar een aantal mag ik nog niet plaatsen) kertkaarten in je doos te hebben zitten.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halo Angela,

    Alle drie zijn ze mooi!! Mooie kleuren!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super mooie kaartjes maak jij ik heb eerst alles is even bekeken echt super. Nog bedankt voor de gezellige middag het was heel gezellig en veel geleerd. Ik ben gelijk volger geworden van je, je mag bij mij ook komen kijken als je wilt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bea, dank je wel voor je lieve reactie.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Hetty, Dank je wel voor je lieve reactie. Ik vond het vanmiddag ook ontzettend gezellig, maar ja.. het was dan ook een hele leuke groep. Jij ook bedankt voor de gezelligheid en wie weet tot een volgende keer.

    Ik ga je blog zeker bezoeken, hoor.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela,
    Geweldige kaarten heb je weer gemaakt hoor meis, ik vind ze allemaal super mooi :)
    Ik doe volgend jaar ook mee met de kerstaktie, ik ben benieuwd hoor hahaha.
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten Angela.
    Leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Angela, Even een bedankje voor je superleuke workshop bij de Scrapheap. Ik heb veel geleerd. Ik heb net even op je blog zitten snuffelen maar wat een leuke kaartjes zeg. Heerlijk om naar te kijken.

    Ik heb mijn kaartjes op mijn blog gezet, en een link erbij naar jouw Blog, een beetje reclame kan iedereen wel gebruiken toch?

    http://scraplijn.web-log.nl/lijntje_scrapt/2009/11/workshop-copics.html

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela