Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

zaterdag 31 oktober 2009

oohhh Gelukkig... kan nu wel zeggen

dat ik me een stukje prettiger voel en heb vanmiddag heerlijk op mijn gemak een kaartje af zitten maken. Vorige week was ik er aan begonnen toen we een beheerstersdagje hadden van "Kaarten maken bij Tiets" bij Angelique. Liek had een 'Scrap on Live' georganiseerd en natuurlijk had ik mijn kaartje die middag niet afgekregen. Maar dit is uiteindelijk het resultaat geworden. Wel jammer dat de kleuren van het papier niet echt mooi overkomen. In werkelijkheid zijn ze veel warmer. Het papier is een lijn van Imaginisce uit 2007. Ik heb het altijd zonde gevonden om mijn mes erin te zetten, maar ja...bewaren is ook nogal wat dus dan toch maar het mes erin. Ik persoonlijk vind het hele mooie warme lijn en dat past wel bij me. Ik hoop dat ik me vanavond nog even lekker in mijn hokkie kan terugtrekken. Heb nog een aantal kaartjes half af liggen en dat vind ik ook zonde. Eerst maar eens af gaan maken voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen. Voor nu wens ik iedereen een hele fijne zaterdagavond en wie weet kom ik morgen nog met een resultaat. Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela