Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

woensdag 4 juli 2012

Kleine kindjes worden groot | Deel 2


En vandaag is spruit nr 2 (echt) jarig. 

Lieve Quincy,


Van harte gefeliciteerd met je 9e verjaardag. 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je grote meid,en een fijne dag.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief koppie, van harte gefelicieerd en een heel gezellige dag!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela

    Kwam je blog tegen via de blog van "juf"Sanne, van harte gefeliciteerd met je dochter, (wat een schat van een dametje).
    Ga je volgen...

    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een geweldige foto! Quincy, hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad. Gezellig dat ik nog even langs mocht komen!

    Xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met
    je dochter en wat een mooie
    foto

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela