Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

maandag 5 september 2011

Hier nog een kaartje gemaakt met het schitterende Fika papier van Maya Design. Het Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met de Distress Refills en het tekststempelje is van Nicole Verkooyen.

Dit kaartje doet mee aan de uitdaging bij Tiets op de club. De extra challenge was om er bloemen en brads op te verwerken. Dat was geen probleem natuurlijk. Verder wat stanzen gebruikt van Marianne Design en klaar was Klara. 

Bedankt voor het langskomen weer en tot de volgende keer!
 

12 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje Angela, prachtig papier en kleurtjes gebruikt. Een toppertje als je het mij vraagt. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een ontzettend mooie kaart meis, prachtig papier, lief afdrukje, schitterend ingekleurd, kortom .... een heel mooi geheel zo !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi KLARA, hahhaa!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    wat een super mooi kaartje meis
    het papier is prachtig
    het afdrukje heb je mooi gekleurt
    ik heb van de week 11 kleuren distress kussentjes gewonnen met nog meer, maar heb je tips voor me, ik weet er helemaal niks van, welk papier welk inkt's om te stempelen, of heb je links naar inkleuren met distress?
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en super moi kaartje en dat papier
    is wel heel erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer prachtig gemaakt,en hele mooie bloem heb je gebruikt.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Angela, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Heel mooi! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje, mooie kleuren en het afdrukje is prachtig ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Angela,
    Eerst nog een hele late felicitatie maar welgemeend!
    En je kaartje is echt weer een toppertje!
    Super mooi gemaakt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukertje Angela en wat een prachtige kleurtjes!! Mooi hoor!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Angela wat een beauty!!! Zie nu onderaan je mail je blog,helemaal geweldig meis!! Ik word zeker volger,ga t gelijk doen!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela