Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

vrijdag 3 december 2010

We komen er wel, maar het duurt alleen effe...

De kerstkaartproduktie loopt gestaag door en ik zit nu ondertussen op de 27. Nog lang niet genoeg, maar ja, helaas...kan er niks aan doen.
Ondertussen heb ik er weer wel 3 klaar.

Voor nu wens ik iedereen een heel fijn Sinterklaasweekend, bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Angela!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie wat een superz mooi kaartjes zeg !! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze hardtikke mooi!!
    Heel speciaal, zo'n blauw-rode combinatie. Ga ik ook eens proberen.
    Joh, 27 al. Best veel toch?? Ik heb er pas 11 :-S. Betekent dat ik er nog 60 "moet". Vrees dat dat niet meer gaat lukken dit jaar.

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Angela! Ach, als je niet genoeg hebt koop je toch gewoon ;) Doe ik ook hoor hihihi!

    Fijn Sinterklaas weekend!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige en mooie kaartjes Angela, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Angela,leuke stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    wat een schitterende kaartjes!!

    moi papier heb je gebruikt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaarten heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige kaartjes!!

    liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze alle 3 weer superrrrrrr mooi hoor meis, je kunt niet meer dan je best doen :) Als het niet lukt ... jammer dan, volgend jaar nieuwe kansen hoor :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela