Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

woensdag 2 juni 2010

En voordat je het weet is het weer juni...

en dat betekend natuurlijk weer de nieuwe uitdaging op "Kaarten maken met Tiets"

Het eerste kaartje heb ik meteen gekoppeld aan de verjaardag van een peuterneefje in augustus


en het 2e kaartje is de gespiegelde kerstversie.


Nu liggen er nog wat opdrachtjes op me te wachten en daar ga ik snel mee aan de slag. Voor je het weet is het ook weer juli.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

  1. Ik had ze natuurlijk al gezien maar ze blijven prachtig Angela!!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Angela,leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke en prachtige kaartjes Angela!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes Angela, vooral de easelkaart met die leuke stempel en het mooie papier...helemaal top!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen Angela
    heel leuk zijn ze geworden
    veel succes met je opdrachtjes
    XXX Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatjes zijn het Angela,heel erg mooi.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Naamgenootje!

    Wat gezellig dat je even bent langs geweest op mijn blog en bedankt voor je reactie!
    Wat heb je de laatste tijd leuke kaartjes gemaakt! Heb heel wat gemist zie ik alweer! Kom zeker vaker ff langs!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en zo mooi gemaakt angela!!!!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela