Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

zondag 29 september 2013

Vakantie

Af en toe ben ik helemaal de kluts kwijt en weet ik niet meer welk kaartje ik hier op mijn blog geplaatst heb en daar is dit kaartje er een van. 


Dit kaartje heb ik in augustus gemaakt voor het GeWe Hobby Challengeblog met als thema "Vakantie. Volgens mij issie aardig gelukt.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela