Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

woensdag 12 juni 2013

Patchest the Fairy!


Kijk eens wat we gekregen hebben van Krista van Satured Canary, een schitterende nieuwe digi. Ze heeft deze speciaal voor de clubleden van 'Kaarten maken met Tiets' gemaakt. Dank je wel, Krista.

(Klik op de foto voor een vergroting)

Ik heb deze digi geprint op DCP papier 210 gr en ingekleurd met de Faber Castell Polychromos. In plaats van een vierkant kaartje heb ik eens gekozen om een groot label te maken (12*22 cm), zodat je er toch lekker veel op kwijt kunt. Het Dessinpapier wat ik gebruikt heb is Fika van Maya Design. De vlinders zijn geponst met de vlinderponsen van Martha Stewart, Vintage Postcard van Magnolia en natuurlijk een flinke toef bloemen. Uiteraard zijn de meest materialen weer verkrijgbaar bij GeWe Hobby

Ik ga weer snel verder met een volgend opdrachtje, maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten voordat ik die hier kan plaatsen. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela