Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

dinsdag 6 december 2011

Digistamp van Pink Cat Studio

Als allereerste wil ik graag mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Ook al is het alweer even geleden dat ik een blog gepost heb, het is zo ontzettend leuk om jullie reacties te lezen. Dank je wel allemaal.

Maar nu dan eindelijk toch weer eens een kaartje van mijn hand. 
Mariska, een van de medebeheersters, heeft speciaal voor de club een exclusieve digi aangevraagd bij Pink Cat Studio en nog gekregen ook. Alle leden van de club kunnen deze special digi aanvragen, maar daar zijn  natuurlijk wel voorwaarden aan verbonden. 
 Dank je wel, Mariska, dat je dit voor elkaar gekregen hebt. 

Ben je geen lid en wil je toch graag deze digistamp? Dat kan, vanaf 15 december is deze digi verkrijgbaar bij Pink Cat Studio.



Wij als teamlid mochten er een voorbeeldkaartje mee maken en dit is mijn resultaat geworden. Een heerlijk winters exemplaar en niet echt specifiek voor kerst. Tsja... iemand die in december jarig is, stuur je ook geen paaskaart natuurlijk. 
Ik heb de digi uitgedraaid op een correspondentiekaartje van de Bruna en ingekleurd met Prismacolor Premier Pencils. Helaas vond ik de Bruna kaartjes in combinatie met deze potloden niet lekker werken dus ga driftig op zoek naar een andere papiersoort. Ook de Hemakaartjes heb ik uitgeprobeerd en ook dat vond ik absoluut geen succes. 

Nu ga ik nog even verder met de laatste kerstkaartjes. Heb mijn doel niet bereikt dit jaar dus de Kruidvat zal blij zijn met me. Helaas... volgend jaar opnieuw proberen. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,

    Leuk weer iets van jouw hand te zien! Ik vind het een erg lief kaartje. Leuk hoe het bont van het afdrukje bewerkt is. Succes met de zoektocht naar het juiste papier!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beauty in blue Angela!!!!
    Hou maar op over die kaartjes, ook niet fijn met Derwent en zeker niet met Promarkers merk ik nu!!! Weet je er is ook heel fijn papier van Papicolor, speciaal om te stempelen maar dat kleurt ook super. Is wel A4 en dat is jammer want die kaartjes zijn zoooo lekker makkelijk!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje!!

    leuk papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Angela,
    Ik vind je kaartje prachtig geworden.
    De kleuren zijn ook perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje geworden Angela, prachtig papier ook en mooi ingekleurd!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig om weer een nieuw kaartje op je blog te zien. Ik heb je gemist ;-)!! Hij is wel ontzettend lief geworden met ook zo'n mooi papier en leuke details. Helemaal af!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela