Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

donderdag 27 oktober 2011

22 oktober, Clubdag in Den Helder

 Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover, de Clubdag van Tiets. Na ruim een maand aan het project gewerkt te hebben, mocht het dan eindelijk gezien worden. Wat was ik blij toen ik het klaar had. Een megaklus, maar geweldig leuk om te maken. 



De voor- en achterkant zijn 2 enveloppen van 15.6x15.6 cm en daar tussen in zitten pockets met labels erin verwerkt. Dit alles wordt bij elkaar gehouden met 2 boekbindringen. Ik heb de pockets om en om in het project verwerkt zodat er wat meer variatie in kwam. 
Het pakket wat we kregen was weer meer als super afgevuld. Het lijkt wel of het ieder jaar weer meer wordt. Helemaal geweldig. Ik heb nog wat papier over dus daar kan vast nog wel een kaartje uit gemaakt worden. 

We hebben er met zijn allen lang naar uitgekeken, maar helaas was de dag weer veel te snel voorbij. Het was supergezellig en de dames die aanwezig waren hebben het volgens mij ook wel naar de zin gehad.

Op naar de volgende clubdag. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer! 

 

14 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Angela,en wat een werk heb je daaraan gehad,maar dan heb je ook wat ha ha.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh zeg, wat schitterend!!!
    Er is wel aan te zien dat je er een hele hoop werk aan hebt gehad, het is werkelijk prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super gave creatie!!

    erg mooi gemaakt en erg mooi papier!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    als jij er al een maand mee bezig bent geweest, hoelang duurt het dan wel niet voordat ik heb af zal hebben, hihihihihihihihi
    ik vind je boekje een beauty meis
    alles is geweldig eraan, de papierlijn is dan ook prachtig hé
    ik ben blij dat je het hebt geplaatst, kan ik een beetje in mijn mojo komen, die is even weg
    liefs angelique
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een super gaaf project

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, maar wat een werk moet dat geweest zijn ... maar het is werkelijk prachtig
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jullie weer zo'n gezellige dag hebben gehad en wat een schitterend project is er weer gemaakt Ziet er echt weer toppie uit!

    Fijn weekend en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi project, daar zal inderdaad heel veel tijd in hebben gezeten, maar het resultaat mag er ook zijn, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Angela,
    Ik vind hem heel erg mooi! Prachtig! En wat heb je er veel werk aan gehad! Maar het resultaat is schitterend!
    Groetjes Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig Angela, supermooie kleuren ook. Een heel werk maar volgend mij wel met veel voldoening.
    Groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ho Angela, ik heb nog niet zo heel lang een blog en ben via de club van Tiets even op jouw blog komen snuffelen. Wat een mooie creaties allemaal, zeg!! Schitterend. Ik zou het leuk vinden als je ook een keer een kijkje komt nemen op mijn blog, en misschien vind je het ook leuk om mijn volger te worden. Hopelijk tot binnenkort. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Angela,
    Ik vind hem zo mooi geworden.
    Keigaaf is die.
    En wat een werk is het toch om zón album te maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, erg mooi Angela! En superleuk om te zien wat je thuis maakt. Bedankt voor je leuke workshop Derwentkleuren vandaag!

    Groetjes,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super creatie! Dat papier is ook te gek. Mooi gedaan hoor.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela