Mijn foto
Drunen, Noord Brabant
Hoi, ik ben Angela, 43 jaar oud, getrouwd met Michael en samen hebben wij een zoon van 15 (Desley) en een dochter van 12 (Quincy). In mijn vrije tijd ben ik dolgraag aan het freubelen, maar helaas kom ik vaak tijd te kort. Ruim 12 jaar geleden ben ik begonnen met de welbekende 3d-kaartjes, maar ondertussen besmet geraakt met het scrapvirus en helemaal gestopt met het 3d. Regelmatig trek ik me even terug in mijn heerlijke hobbykamer om te knippen, plakken en kleuren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om af en toe eens een kijkje te komen nemen.

maandag 21 juni 2010

Copic Certificerings training

Gisteren morgen zat ik al vroeg in de auto samen met Carla van "de Scrapheap" op weg naar Houten voor de Copic training. Sjesus zeg, wat hebben we een geweldige dag gehad. Een schitterend materialenpakket, een prachtig cursusboek met heel veel informatie, tips en trics en alles was tot in de puntjes verzorgd. Echt een dag om op terug te kijken en een dag die ik heel graag wilde meemaken. Nu eens kijken of alles wat we geleerd hebben ook in de praktijk kunnen uitvoeren. Er zal nog best regelmatig het een en ander in de prullenmand terecht komen, maar een ding is zeker....oefening baart kunst.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,

    Leuk dat je je certificaat hebt behaald. Van harte gefeliciteerd!
    En nu maar volop oefenen.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte hoor angela, als iemand het verdiend ben jij het wel...superrrrr!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor Angela, lekker zo'n dagje weg hè en meegenomen dat je wat leert en het gezellig hebt gehad!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met het behalen van het copic certificaat

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal super hoor Angela, gefeliciteerd met je certificaat, je hebt het toch maar ff gedaan :)
    Nu volop oefenen, dan komt het helemaal goed :)
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel goed gedaan Angela!!

    Van harte proficiat!!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,
    wat grappig, ik volg je blog al een tijdje en nu zie ik dat ik gisteren met je hebt zitten praten onder het eten bij de geweldige copic dag :)
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf angela
    succes met oefenen
    Groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Angela ! Proficiat met je certificaat. Ben benieuwd of je afdrukjes nu nog mooier worden ;-).

    Liefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd Angela,met het behalen van je certificaat.Nu maar lekker oefenen ha ha.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt oefenen! Gefeliciteerd met je certificaat. Het was inderdaad flink werken, maar zoals je zegt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en super dat je een berichtje achter laat.

XOXO
Angela